9/9

Tjosaaan, i trosan! ;D

Vaknade nyss, cpigt trött och fryser as mkt, mwoahha sitter vid datan med mitt "musiga lila täcke"<3 ;D.
HaHa fåreewth(får-weet) kommer du ihåg när vi hade badat och typ gjorde "tält" HAHA ;D ffan va najs :D
omg saknar fåreewth aas mkt! <3 ;D snarrt fårt jag träffa dejj :D<33

men iaf ska typ käka fruukost och sminka mejj, sen kommer soffan så ska v ta spårvagnen t axeel, där ska vi möta resten av klassen, sen ska vi t Röhskamuseet(stavning?). efter det ska vi typ bah ha 1 lektion , sen slutar vi! :D:D:D
Men när vi kommer hem, så ska jag typ bah plugga :'(, fast sen ska jag t stallet jueh, och RIDA :D:D:D::D:D::D::D 

men iaf pallar inte skriva mer så.. hejjdå<3
glöm inte lyssna på : http://www.youtube.com/watch?v=hTEMrPWKjxI&feature=PlayList&p=7AD6A998A23B1370&index=47 ÄLSKAR den <333 (L'





Glöm inte att KOMENTERA! ;;o <3 :D

Kommentarer
Postat av: Birdey

Oj det blev en till komentar.



XD

2009-09-09 @ 14:43:13
URL: http://birdey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0