7/9

Tjenare! (h)

Har inte varit inne på länge.. men nu ska jag börja!:D...

Kan börja med att berätta hur helgen har varit;D


Fredag: Först skolan, så klart:P, efter skolan så gick jagj hem och käkadade, sen fixade jag iordning mejj sen åkte jag och min mamma hem till Monica ( min mammas kompis ) sen vid 19.30 så stack vi hem till Charlie, som skulle ha inflyttningsfest :D sen stannade vi där till typ till 23.30 :P sen åkte vi hem... HaHa på spårvagnen så typ kom det en gamling, som typ satte sejj bredvid Monica, sen satt han ocoh glodde as mkt.. sen så frågade han mejj :

Gubben: - E det din mamma?
Jag: - ah!

sen han bah började hälsa och sånt.. ;;o

sen han bah kollade på mejj och typ bah

Gubben: - asså jag e inte gammal!, jag e BARA 36 år!

jag tänkte.. okej? orka ha typ grått hår och "bara" va 36 HAHHAHAx'''d ajja iaf sen kom vi hem typ 1 elr ngt:P sen sov jag .. va as TRÖTT!



Lördag: Vaknade, klädde på mejj, och sen käkade.  Sen stack jag och mamma och åkte t min prao plats... As gulliga djur där!! :D typ 4 grisar, 2 kaniner, marsvin, typ as många hästar (fjordingar oxxo !<3 :D) sen typ kor och får :D och ankor(:

Ajja iaf sen åkte vi hem igen, sen så käkade vi sen så mötte jag soffan på lantmil, så åkte vi t grönsakstorget, sen så hämtade vi bio biljetter :D sen så gick vi t mc donalds! :D ajja iaf sen köpte vi godis sen kollade vi bio!:D

Filmen va as BRA! <33 HAHAAH "kee" AHHAAH x''d bah typ soffan som fattar? ;;o HAHA :D

BECK<33

Mikael persbrant! <3 (a)

Söndag: vaknade, jag och jennifer kollade på 2 beck filmer<33 ;;o Margareta oberg (chefen för ovetande x'd) Dog O.o :'( alla bah grät omg ... (aso i filmen) sen så hållde jag oxxo på att gö det O.o haha x''d
ajja iaf sen fixade vi iordnning oss, sen så stack vi t stan, sen fikade vi på Tintin! <3 :D
sen så åkte vi hem igen, sen så typ skulle jennifer hem, sen så va jag ute med Soffan, Fifi, Meh och Voffe :D
det va roligt:D

:D

pallar inte skriva mer så Puss på er! ;;*
KOMENTERA!!

Kommentarer
Postat av: Birdey

I hate Beck!!!!111ettett

2009-09-08 @ 07:22:36
URL: http://birdey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0