9/9

Hejssaaan Svejjjsan ;D<33

Pluggat hela dan typ O.o :( HATAR SO:'(  men iaf nu så typ pluggar matte :P och lyssnar musik, ska snart byta om, ska ju rida idag :D:D:D:D

Sammanfattning av dan:

vakna ca 7.30 ;D gå upp, och sitta vid datan, frysa som fan :(, klä på mej, käka frukost, sminka och sen kommer sofijaah ;D sen går vi t spårvagnen, och åker t axel, möter klassen och sen drar t röhsska museét (stavas?) sen e vi där till 11 elr ngt? sen drar vi t Tintin<33 och jag och lina käkar kycklingmacka;D <3 sen så sitter vi där, så kommer min pappa :D sen så säger vi hejj, sen så måste vi tbx t museét, fast på vägen köper vi godis ;D sen väntar vi utanför museét på lärarana, haha fick choklad av danne ;D TACK<3 :D(a), sen så fick vi några frågor och så skulle vi måla av ngt föremål där inne.. ( HAHA sofia.. din pv;) HAHA jävla boll ) ajja målade en kamel typ ;D som blev helt FUCKAD!! ;;o x''d, lina målade en drake, fifi en anka och soffan en gggggalt ;D HAHAHA x'd .. som fifi målade åt henne x''d :D

sen så stack vi tebaxs t klassrummet, och hade matteprovsgenomgång (haha e det ens ett ord?) sen så snackade helena om typ evolution.. ;;( det e tråkiigt :'( :P x''d

ajja sen så slutade vi ;D, Mwoahhaha jag e lat så åkte hem, soffan som e duktig gick ;D sen när ajg kom hem plugga jag och nu sitter jag här ;D

http://www.youtube.com/watch?v=zdSVO8q5KWo&feature=PlayList&p=5645E6ADA8C22A06&index=6&playnext=6&playnext_from=PL

komentera.., så får du en puss ;D (a)

Se yaaah later.. alligaythoor ;D


Kommentarer
Postat av: Lina

ja vill ite ha en puss

2009-09-09 @ 19:15:39
Postat av: Soffan

Haha, inte jag heller xD .

Men låten var faktiskt bra ;o . Första gången typ, eller ngt (x .

2009-09-09 @ 20:16:52
URL: http://moomiindalen.blogg.se/
Postat av: birdey

jag vill ;)



Läskig design man blir typ psyckad!!

2009-09-10 @ 07:13:13
URL: http://birdey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0