8/9

Tjollaahhopp.. gummi snopp ;) ;D

idag, typ vaknade jag 6.30 :'( iaf gick upp satte mejj vid datan (a) och sen snackade i tel med voffe x''d..

iaf sen så skolan, helt vanligt förutom att.. spanskan var ROLIG för en gång skull O.o HAHA x''d STOR APPLÅD! ;D
ajja iaf efter skolan, så gick hem och plugga :'(

Sen så drog jag ut med Indyyh, Soffan, Linaah och bobbo ;D
Vi köpte pk <333 (L) ;D
och sen stack v t mc donalds <333 köpte glass ;D (a)
sen så när vi satt där ute och käkade, så kom det en kille med en as söt LITEN hund, han bah ; kan ni hålla han åt mejj ? aso om det e okej?!
jag bah O.O : AAH! ;D
sen jag och manda bah naaw<3 och satt och typ klappade den, bobbo, soffan och lina bah ÅÅH NEJ!!! ( AHAHa jag ooh mandaah e typ galna i djur!(a) ) sen kom han och tog hunden så gick vi, åkte spårvagn, som va HELT TOM!!! :D vi klättrade och hade as skojj !! (a) AHHA :D x''d sen skulle vi gå av :'(

men iaf när vi kom fram skulle jag typ gå och sätta mejj på en staty.. så va den as STORA.. och många spindlar där.. jag bah AAAH .. hahah x''d (a) sen så skulle vi klättra upp på ett tak... sen kom alla upp utom bobbo ;( men iaf sen gick v t Axel (dahlströms torg) så satte vi oss på ngra soppgrejer.. sen så stack jag ooh soffan hem, och nu sitter jag här x''d



Puss på aalla som läser ;D ;;*

glöm INTE att komentera! :D

hejjdåå ;D

Kommentarer
Postat av: TheBlondieWorld

Hey....



Uhm.... skriv mera! :P

2009-09-09 @ 06:38:13
URL: http://theblondieworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0