18/9

Tjenaree ;D

har inte skrivit på ett tag.. så :

ONSDAG: Idag var jag i skolan.. som vanligt, sen drog jag ut, med Soffan, Lina och Bobbo, vi köpte PK <33 och sen va vi vid kinagungan ;D <3 sen kom Voffe oxo :)
Sen så skulle jag hem och byta om och sen åka t stallet och rida, och Voffe hängde med, i stallet så träffade jag Mandah <3 :)
Jag fick Toulouse :) <3 Hon e as BRA, Birk fanns inte med :(, men Ross fanns O.o :D<3 men hon som va innan mejj tog honom ! :( iaf Toulouse blev inte rädd en ända gång! :D <3 elr typ halvt, när vi galopera, men dt gjiorde inget<3 :D



TORSDAG:
Va i skolan som vanligt, sen efter gick jag hem, städade mitt rum ( lite bah (a) ) och käkade, sen gick jag och soffan till kyrkan, typ :D vi träffade Lina och Fifi där <3 :D vi käkade mackor :) och sen sjöng vi singstar:) :D sen spelade vi pingis :):) iaf sen så gungade vi på ngt konstig gunga, och sen så gick vi t grisarna<3 fast dom sov :(
Sen gick vi tbx sjöng lite mer, och sen hem:)

FREDAG:
Gaad! aso lyssnade på musiik ( Green day <3 ), Så lyssnade jag på 21 guns, sen så när dn va slut så klickade jag på know your enemy<3 så koommer dt 1000 andra låtar... dt gjorde dt fan HELA tiden --' omg allvarligt palla skriva "Green day - know you enemy" och sen ta ngn annnan låt? jävla cp!!

Iaf nu ska jag typ käka frukost och klä på mejj x'd och sen ska jag dra t skolan, med Soffan :D <3

Puss och kram hejjdå ! :D <3



Kommentarer
Postat av: Soffan

Yeay, finally :D !

2009-09-18 @ 15:08:36
URL: http://moomiindalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0