15/9

tjooohh! :D

Har inte hunnit vara innne på hela helgen, så här e sammanfattning :D

FREDAG: Jag och Lina åkte hem t min pappa, sen va vi och fiskade med fåreewth :):)
efter dt va vi hemma hos mejj och sjöng x'd och hade roligt :),  sen sov fåreewth och lina över.

LÖRDAG: Vi vaknade ca. 08.30, vi fixade oss och drog t lerum, :) där så va vi på "livsrumsdagarna", vi sjöng singstar mitt på torget O.o :D, sen gick vi runt till olika stånd elr va dt heter, haha vi fick varsin bok! :D
sen så va ett stånd Ungdomsmottagningen, haha dom baah :
-vill ni godis, kondom?
haha fast dom sa dt as snabbt så dt lät som godiskondom x'd :D haha iaf sen fick vi pengar av min pappa (h) och så gick vi på resturang:)
efter dt åkte vi hem, jag och Lina gick och fiskade, och Fåreewth skullle t poolparty.
när vi fiskade fick jag och lina varsiin fisk :D men vi kunde inte få av dom från kroken, så vi hade dom som "husdjur" ända tills min pappa kom, fast då hade dom dött :(
R.I.P <3 här e fisksången t dom <33 : http://www.youtube.com/watch?v=_nKMB5KVPks&NR=1

SÖNDAG: jag, Lina och pappa åkte och träffade min kusin, Pernilla :), har inte träffat henne sen jag var liten O.o
Iaf dt va trevligt:)
Sen åkte vi och t BK:D och käkade :) sen åkte vi hem.

MÅNDAG:
Studiedag idag!! :D:D as gött, fast typ va hemma hela dan.. förutom kvällen... då va jag ute med mandaah och voffe ;) ;D hahah :D as roligt:)

TISDAG: Idag va jag i skolan som vanligt, sen skulle jag t doktorn.. dt kan man ju säga gick jätte "bra" NOT dom säger att jag kanske ska operera mina fötter, och dt kommer ta 4-6 månader att bli bra igen O.o :'(
iaf sen så hade vi vanliga lektioner, och sen skolfoto o.o .. ser säker helt mobbad ut !!
Iaf sen slutade vi :D:D så nu sitter jag här :D

skitnerrejjj !!

KOMENTERA<33


ÄLSKARREJ Ebba <33 (haha musiga lilla kanin<3:)

Musiga = mysiga för ovetande:P x'd  :D

Kommentarer
Postat av: vw

hehe låter som en händelserrik helg om int annat ^^

2009-09-16 @ 16:16:25
Postat av: Soffan

SKRIV MEEEEEEER Q____O !!!

2009-09-16 @ 21:11:29
URL: http://moomiindalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0