10/9

Tjoohsaann;D (i trosan ;D )

Sammanfattning av dagen
: Vakna typ 6.30 * gäsp* satte på datan, gick och käkade, och klädde på mejj, satt vid datan, sen sminka sen dra t skolan med soffan.
När vi kom t skolan kom syv.. (hette hon så?) och snackade typ.. sen så hade vi SO-prov ;(.
efter prov  hade vi engelska, HAHA "thirsty" ;D haha x''d sen hade vi bamba :D:D:D <3 sen MA-prov :'(
efter MA-prov så hade vi bild ;D HAHA målade Peddo pig, och the golden horse whit the big eye ;D HAHA x''d "fifi they're watching u!! " x''d
sen hade vi idrott, längdhopp --'

Efter skolan stack jag hem och käkade, sen drog jag och soffan t rockhouse;D köpte en keps... (Yo-keps som soffan kallar dt ;D) sen så va den värsta stor så vi gick t bax och jag bytte t en annan... men dn va nt' lika snygg ;(

Iaf sen drog vi t kyrkan.. elr iaf vid kyrkan , och va med bobbo, där sjöng vi singstar, spelade pingis och käkade äppelkaka;D.

sen stack vi t willys, och köpte Monster<33

och nu sitter jag här x'd ;D

en låt som jag inte hört på 10000 år typ :  http://www.youtube.com/watch?v=H7CD7ZhA8ZE <33



KOMENTERA!! :D <33


hejjråååewh ;D <3

Kommentarer
Postat av: Soffan

Yoo keps <3 xD .

Hhaa, peddopig e bäst :D xp !

2009-09-10 @ 22:27:27
URL: http://moomiindalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0