4/2-09

Idag vaknade jag vid 7 loggade in på MSN och snackade med Soffan och nån annan konstig.
Idag ska jag gå i skolan=( sen ska jag hem byta om och åka till stallet =D innan jag åker till stallet ska jag möta min kompis på korsvägen=)
När vi kommer till stallet ska hon rida och sen när hon har ridit ska jag va med Fastino<3 och Sen vid 19.30 ska jag rida=D fast det kommer ta lång tid innan jag rider för min kompis rider 17.00 typ =P  kommer va i stallet typ 16.30-21.30 =O Fast det e roligt=) kan ju vara mkt med Fastino<333.
Idag när jag va inne på MSN så va det en som ba va ska du gö ida? Jag ba rida=D han ba Usch dom bara bits och sparkas jag ba ne inte Fassetino<3 han  ba han eller hon? jag ba han fast han kallas ba Fassetino han heter Fastino<3kallar han oxå för fasse, Han ba han blir ba konstig med alla namn=O jag ba =@ han ba hahaha=O inte Fastino konstig
<33 Han e sötast i världeen<333 min bby<33 lägger in en bild på Han =Dfassetino

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, ''han blir konstig med alla namn'' x) . Vad faan fick han det ifrån? xD .

2009-02-04 @ 18:20:20
URL: http://moomiindalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0