7/12

TJENAREEEH ! :D

sorry, för att jag inte har varit inne på typ 1083274289057 år..  (HAHA varför börjar alltid mina inlägg så? O_O )
Jag har bara inte orkat (a) men nu får jag väll vara inne lite x)

Sammanfattning helgen:

FREDAG: vaknade tidigt x) typ 6.30? :O, sen så åkte jag med Lina och kollade på naturbruksskolan där((:
Den va fin, men hade inte så bra med hästar och sånt...Dingle e BÄTTRE! :D<3

LÖRDAG: Vaknade typ 12? (a) Smsade hela morgonen med Voffe, Fåreewth och ngn... kmr inte ihåg vem :O (a).
Iaf sen så åkte jag med Pappa, Carola, Fåreeewth och handlade! på ÖoB x) :D
Sen åkte vi hem, fårewth gick hem och käkade och jag me :D x)
Sen så bytte jag om x) sen så åkte vi till glögg fest:D <3

SÖNDAG
: Vaknade 12.30 (a) iaf, gick och kollade tv, kollade faktiskt på disneychannel!:D bah för jag e cool (h) :D Sen satt jag vid datan x) och sen käkade jag frukost vid typ 14.50:D ROSTMACKA FTW! :D<3
Sen åkte jag med pappa till BögKing:D <3 Vi käkade ;) (nehe? :O ) sen så åt vi glass :D <3 sen så åkte vi hem till mig, för jag skulle till mamma igen ^^.

SLUT :D puss ;*

2Sova! :D;)


Kommentarer
Postat av: daniel höh

du e grundlig i dina beskrivningar fegis^^

2009-12-07 @ 09:07:34
Postat av: you know who :D

låter som du haft en hel del för dig du =D

2009-12-07 @ 09:09:50
Postat av: Anonym

massa namn som int säger mig nåt här^^ska dy börja naturbruk?höhö

2009-12-07 @ 09:10:04
Postat av: Soffan

Who are all these people? O___o ...



Nej men..., bögking? Rostmacka? wtf... (x

Bra låt iaf (a) mwoahahaha (x .

2009-12-08 @ 16:55:04
URL: http://moomiindalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0